YarenKsl Hamilelikte saç boyamak zararlıymış ve bugün araştırma yapmadan saçımı boyadım ama çok korkuyorum ya bişey olursa diye , hamilelikte saç boyayanlar var mı ?
Hande1nur YarenKsl kaç haftaliksin canim,eğer 4 5 ayı geçtiysen korkma bir şey olmaz,doktorum bana boyayabilirsin dedi bitkisel boya alıp boyadım korkma yani,millet hamileyken sigara bile iciyor
mirage333 YarenKsl doktorum 16 haftadan sonra acıcı kullanmadan sadece kendi rengine boyatabilirsin dedi. 19. Haftada kuaföre gittim riskli boyamam dedi.