Selam arkadaşlar,ben kürtaj oldum 5 ay önce
Kürtajdan sonra adet düzensizliği yaşamaya başladım şimdi kiloda aldım stersliyom gerçekten
Kürtaj sonrası adet düzensizliyi normal mi? Bide kilo almamda var.
Fakat hiç ağrım falan şişkinliyim yok,yani adet olmadım ama bu beni rahatsız etmiyor.biraz tedirginim böyle şey yaşayan oldu mu?