Duygukam Bu dikiş acısı ağrısı ne zaman geçiyor-geçer valla çıldırıcam ben sanırım, günde 3 tur ağlıyorum sinirimden 🥺
EsraYsf Duygukam bol bol.yuru canim yürüdükçe acidikca geçiyor maalesef birde o dikişlerin geçmesi de vücuttan vücuda göre değişiyor bünye ve acı eşiğine bağlı.. Sıkıntı yapma en kısa zamanda geçer inşallah
Oznurkk Duygukam dikişlerin yeni mi ne kadar süre oldu. Benim dikişim nasıldı bilmiyorum ama bende neredeyse hiç acı ağrı olmadı. Sadece kalkarken yatarken gülerken öksürürken dikiş yerlerim acırdı o da dayanılmaz değildi.5 güne tamamen bitti
EgeveAnnesi Yaprakdokumuseverrr sizinkisi yapıştırma mıydı acaba. 5 Mayıs’ta sezeryan olacağım bende kısmetse. Kullandığınız anestezi türü ve dikiş türü hakkında bilgi verebilir misiniz
Duygukam Yaprakdokumuseverrr benim lazer dikiş yapıldı bilmiyorum herkesin acı eşiği bir değil tabi ama çok zorlanıyorum 🥺
Yaprakdokumuseverrr EgeveAnnesi Anestezi hakkında bilgim yok acil sezaryene alındım ben , dikişim yapıştırma. Üzerine su geçirmez bant yapıştırıldı pansuman gerekmedi ve banyomu da yaptım. Efsane rahatlık.
Berrinkisa33 Duygukam 5. Gün agrım olmadı benım. Ilk 3 gun hep agrım olucak sanıyosun ama 1 hafta sonra normale donuyosjn canım. 4 martta doğum yaptım bende