36+6 haftalığım aynı şey bugün akşam bana da oldu ben de dün nst ye girdim sancı çıkmadı herşey yolunda dedi doktor ama bugün karnıma belime sancı girdi neredeyse 1 saat kadar sürdü biraz dinlenince geçti Allah’a şükür 🤲 son günlerim diye kendimi telkin ettim ama bi an korkmadım değil :)))