sema_altas55 ilayda12 agrı bende de oluyor ayakta biraz kalınca oluyo büyük ihtimalle ama istersen bir doktora sor özel bölge acımasi normal mi bilmiyorum 🤷🏼♀️
ilayda12 sema_altas55 çarşamba günü hastaneye gittim ogün başladı ilk doktora söyledim ama bir sıkıntı yoktu fazla ağrım başladı endişelendim bende
minik4550 sema_altas55 ben hareketsiz olduğum için çok qldim evet ama bu 1 haftadır karnim gerilip acıyor kasiklarimda ağrı hissediyorum
ilayda12 minik4550 sema_altas55 1bucuk kilo aldım sadece ama çok genişledim kendi kilomda olduğu için sanırım 83le hamile kaldım 79,5im şuan 78e düşmüştüm. Genişledikçe baskı yapıyor büyük ihtimalle
minik4550 ilayda12 muhtemelen bende 57 kilolayla kaldım şuan 70 üzeridir 1 ay önce 70 tim cunki nisanda kontrol bakalım