keleslerdenasli 14+5 haftalık hamileyim kızlar 10-15 gündür içim çırpınıyor. Kalbimin atışını dahi sayabiliyorum hareketini hissediyorum. Tansiyonum 11/7 gibi çıkıyor bu zamanlarda bu sorunu yaşayan var mı aranızda 😣?
afifem keleslerdenasli lütfen kan verio değerlerinize baktırın ben 1 buçuk ay cektim cok zor halsizlik hep hep nefes nefes hem demir değerim düşmüş hem b12 su an çok şükür iyiyim ihmal etmeyin
eflinveannesi keleslerdenasli yaa bende aynıyım bende aynıyım 2 haftadır bu şekilde şuan 16 haftalık olduk bende kardiyoloji ye giymeyi düşünüyorum
Thurkan29 keleslerdenasli afifem Rabia2018 eflinveannesi bebekveannesiii ozgetoozge Eslem_1 BENİM 11 HAFTALIKKEN BAŞLADI.NABZIM 244 OLMUŞTU.40 DAKİKA SÜRDÜ.SONRA KENDİLİYİNDEN NORMALE DÖNDÜ.KARDİOLOJİYE DE GİTTİM.KALBİMDEN 1 SORUN YOK DEDİ.O GÜN BUGÜNDÜR OLUYOR.ÇOK KORKMUŞTUM.HALA DA DEVAM EDİYOR.35 HAFTALIĞIZ.DOĞUMDAN SONRA GEÇER DİYE UMUT EDİYORUM. bebekveannesiii
keleslerdenasli afifem 15 gün önce bakılmıştı değerlerime vitaminlerime kan ilaçlarıma başladım ama bi değişik içim çırpınıyor sürekli yatamıyorum yatarken daha çok oluyor 😖
bebekveannesiii keleslerdenasli bende de oluyo aynısı vitaminlerim de eksiklik yok 🤷🤷 ben de 27.haftamdayim
afifem keleslerdenasli çok geçmiş olsun ben kalbimde bir sorun olduğunu düşünüp kardiyoloji bölümüne gitmiştim kalbimde birsey çıkmayınca doktor kan testi istedi o sekilde öğrendim bende ama sizde bir gidin kardiyoloji bölümüne isterseniz yasayan bilir cok zordu sizi cok iyi anlıyorum burundan yavasca nefes alip agizdan biraz hizlica nefes vermeyi deneyin iyi gelecektir soğuk su için ya da soğuk suyu yüzünüze ensenize çarpın
keleslerdenasli bebekveannesiii çok geçmiş olsun ben hamilelik ilerledikçe geçer mi acaba diyordum ama siz 24 den bildirince bi korkmadım değil 🥺
Eslem_1 bebekveannesiii Rabia2018 ozgetoozge bende 26. Haftamdayım dün ilk kez oldu 130 olmuş nabzım ama tansiyonum gayet iyiydi benim anlamadığım tansiyon iyi nabız niye yüksek 😅 kanım iyi vitaminleri de hep kullanıyorum başından beri ama 2 gündür yağlı yemek yiyorum onun da etkisi olur mu bilmiyorum bundan sonra yağlı yemeklere bol limon sıkmayı planlıyorum limon yedim nabzımı öyle düşürdüm ancak 😀 peki doktorlarınız bu durumun bebeği etkileyip etkilemeyeceği konusunda yorum yaptı mı? Ben sadece bebeğimi düşündüm o etkilenmesin de biz bir şekilde toparlarız elhamdulillah 🌸
bebekveannesiii keleslerdenasli valla benim de o haftalarda başladı 27 oldu hatta pazar günü 28olacak geçer diye bekledim ama hâlâ devam ediyo acaba kardiyolojiye mi gitmek lazım.🤷🤔 Bu arada sana da çok geçmiş olsun canım
Rabia2018 Bende de var aynı sorun daha 19 haftalığım nefeş alıp vermede bile zorlanıyorum ve sürekli bi ağlama isteği oluyor ikinci hamileliğim hiç böyle olmamıştı çok zorlanıyorum
keleslerdenasli Rabia2018 benim de ikinci hamileliğim ilkinde olmuştu ama kan değerlerim düşmüştü bunda sürekli devam eden bir durum yarın doktoruma yazacağım bakalım 🥺 inşallah geçer bu durumda 🤲🏻
ozgetoozge Bende 7 haftalikken basladı doktor bu haftalarda hamilelikle ilgisi olmaz dedi kardiyolojiye gittim holter takti doktor orda da bi problem cikmadi kan degerlerimde normal ama cok rahatsiz ediyor artik suan 10 haftaligim genelde sabahları oluyor 🥲
keleslerdenasli ozgetoozge acayip rahatsız edici hemde sizin daha erken başlamış benimde genelde akşamları oluyor 🤦🏼♀️ İnşallah geçer bir an önce 🤲🏻
keleslerdenasli Eslem_1 hiç yağ olayını takip etmedim bende akıllı saatimden günlük kontrol ediyorum kalp atışlarım o kadar düzensiz ki bazen korkuyorum 😧 ama tansiyonum normal hep doktoruma danışmadım henüz bugün soracağım bakalım 🤷🏼♀️
bebekveannesiii Eslem_1 Çarşamba günü gidince mutlaka sorucam ben canım haber veririm. Yağlı yemekle alakası yok bence ben çok az yağlı yaparım yemekleri öyle severim oldum olası ama gene de böyle oluyo. Ben hamile değilken bu sebepten gitmiştim ritim bozukluğu var kendini çok yorma demişti. 🤷
Eslem_1 Thurkan29 o nabızla bebeğe bir şey olmuyorsa sıkıntı yok bende de yükselmişti ben bebeği düşündüm sadece ama kendiliğinden nasıl geçti? 40 dakika iyi sabretmişsiniz bende tuzlu limon yemiştim uzandım biraz öyle geçti ama tansiyonum iyiydi🌸