Progestanı fitil olarak kullanıyorum geçenlerde vajina girişinde iç kısımda fitili içeri alır almaz üstte elime bi şişlik geldi resmen bi tepecik gibi agrısı sızısı yok ama aklıma takıldı doktor kontrolümde de Unuttum sormayı aranızda fitili kullanıp bu durumla karşılaşan Var mı ?