Kizlar 34+3 haftlgz. Dün gece aniden uykudan uyanıp afedersiniz acı sari safra kustum . Neyse uyudum . Sabahtan beri hala bi mide bulntsi + ishal var . Az önce çok şiddetli bi 10dk bel ağrısı çektim . O ağrıyla kendimi annemlere zor attım bişey olursa oğlum annemlerde kalsın diye . Hala bulantim gecmiyo . Ve bel bacak ağrım var . Aranızda benim gibi olan var mı ? Doktora gittinz mi ?