Mube_iz Kızlar iyi akşamlar, Bu bel ağrısı 3. Aydan sonra geçiyor mu? Biliyorum son 3 ayda olucak ama 2. Trimesterda rahat edeyim bari🥺 bulantıdan çekmedim bel ağrısından çektiğim kadar mahvetti beni, benim gibi bel ağrısı çok olan var mı?