Prensesim1 25 haftalık hamileyim bebeğimin hareketleri hep kasıklarımda bu normal bir durum mu kız bebek olduğu için mi acaba bilemedim 🤷♀️
Sinem-123 Prensesim1 aynı haftadayız benim de öyle canım sorun olsa doktor ulturosana bakarken söylerdi bence onlarda cihazı kasıklarda gezdiriyor
eslemsi Prensesim1 benimde genelde assagida oynuyor arada biraz daha yukari cikiyor. 22+2yim benim de kiz bebek
Smyye1B Prensesim1 Kafası yukarıdayken bende öyle hissediyorum 26cı haftadayım döndü sanırım midemde hissediyorum şimdide.
Prensesim1 Sinem-123 Birde çok aşırı tekme tarzında değil demi hareketleri sadece hareket ettiğini anlıyorum bazen daha belirgin vuruyor kasığıma ama bir ayak bir kafa tekmesi gibi henüz olmadı sizde de öyle mi ?
Sinem-123 Prensesim1 şuan uzanıyorum kasıklarımın yukarısına biraz çıktı tekme attığını hissediyorum bazen daha belirgin oluyor bazen yalnızca hareket eder gibi oluyor 😊
Hkozan Smyye1B benim de suan öyle kafa yukarda ayaklar aşağıda ikinci hamileliğim ilki erkekti hiç böyle degldi hep karnımda hissttim yan yatıyodu doktor bunada erkek dedi 15. Haftamda daha bişey goremedi sizin cinsiyet bellimi acaba
SevimlimX Bende 22+1 deyim kasıkta hissediyorum bazan güçlü tekme atiyor çoğu zaman kuvvetli segirme şeklinde oluyor karnımı sallıyor
dilara0605 SevimlimX bende 22 deyim bugün bi tekmesini resmen vajinal bölgede hissettim ayakları aşağıda ayakta gibi duruyor sıçradım bi an 😂
SevimlimX dilara0605 😂 ah şu bebekler Bende şuan vajinada ağrı hissediyorum girip çıkıyor sizdede oluyormu
dilara0605 SevimlimX bazen ama kısa süreli oluyor ben genelde vulva da ağrı hissediyorum magnezyum içince geçiyor