eminrduran owli markadan memnun olan çok fazla. Benim görümcem de sezaryen doğum yaptı 1 ay sonra kullandı çok uzun süre kullanmadığı halde baya memnun şimdi nasip olursa ben de kullancam onu doğumdan sonra. Ama zamanı kişiye göre değişiyor bence çünkü kiminin dikiş ağrısı daha hafif oluyo daha kısa sürede korse kullanıyo kiminin ağrısı uzun sürüyo daha geç kullanıyo