Bence sıkıntı etmeyin ben geçenlerde çok stresli bir gün yaşamaıştım. 32. Haftadayım bu arada aşırı hareketli bir bebişim var ama 3 gün hiç hareket etmedi dönmedi vurmadı dahi. Sakin kaldım kendimi toplayınca baktım benimki ohoo dışarı çıkıcak nerdeyse 🤭 klasik müzik dinleyin ya da anne karnındaki bebeği hareketlendiren şeyler yazıp dinleyin hareketlenir. Mesela benim bebem minnacık sevdacık, deriko , taçlı kızım şarkılarında tepki gösteriyor. Deneyin derim.