uykularharamoldu https://resimyukle.io/g/YgIiNys73C Arkadaşlar bu kızarıklık gittikçe yayılmaya başladı. Başına gelen var mı? Nedir ki bu? Hamilelikle mi alakalıdır acaba?
Hilalkhrmn417 uykularharamoldu bende de var sadece tek elinizin üstü değil mi ?? Kuruduğu zaman kasinti yapıyor .. kremleyerek nemli tutmaya çalışın bir süre sonra geciyo benim tekrarladi.
uykularharamoldu sincaphanim öyle yediğim değişik bişey de yoktu ama bilemedim. Kabarıyor anında böyle
sincaphanim uykularharamoldu ben çok deterjan ellediğimde ya da streslendiğimde böyle oluyor genelde 🤭
uykularharamoldu Hilalkhrmn417 kuruluktan da olabilir bak evet önce kuruyup gerildi sonra böyle oldu. Azar azar yayılınca ben de korktum.