Nurhayat20 Kızlar 35 haftalık hamileyim ayağa kalkınca alttan ağrı oluyor yürüyemiyorum neden oluyor acaba fikri olan var mı
Elifnrclkk12 Nurhayat20 bende aynı durumdayım hatta 2 bacak arasında bile agrım oluyo bebek baskı yaptığı için dedi doktorum gayet normal
Lisen Bende de oluyor sanki rahime birisi iğne batırıyor gibi ya da oradan bir şey çıkacak gibi .. kasılmalar da cabası ..