Güzel anneler ya. 31.haftadayım ilk gebelik. Tuvaletım var gibi sıkışıyorum gidiyorum tuvaletım yok bir iki damla bişi. Devamlı idrar isteği var bebek mi sıkıştırıyor anlamadım. Yürüyüşe çıkmam lazım çıkamıyorum bu yüzden. Sanki saatlerdir çişim var da tutuyorum gibi oluyor. Ben gibi olan var mı 🤷🏻♀️ Doğuma kadar böyle mi olacak dersiniz.