Nazli_1169 ben aylaridr kullaniryorum canim. Aksam yatmadan icersem uyuyana kadar kusuyorum bosuna gidiyor. Tekrar icip teredduttede kalmak istemiyorum hani cok icmis gibi olmuyum diye. Ama ilac butun butun cikiyordu. Son bir aydir sabaha karsi uyanip iciyorum hemen geri uyudugumdan midemin bulandigunu bile hissetmiyorum sukur yarabbbim. Uyandigimdada bulantim gecmis oluyor. Sende dene bugun icme sabaha karsi illa tuvalete falan gidersin ic. Hem gunduz daha rahat olursun arasi kisa ya ictugin zmaanin😇