afifem siz kaçıncı haftadasınız? Aslında ben bu olayı bir kere yaşadım 2-3 aydır Demir ilacı kullanıyorum kanım iyi 12 içinde b12 vitamini de var değerlerim iyiydi en son b12 900 küsürlerdeydi takviyeye hep devam ettim 🌸 peki kardiyoloji bölümü ya da kendi doktorunuz bu durumun bebeği olumsuz anlamda etkileyip etkilemeyeceği konusunda bir yorum yaptı mı? Ben bir şekilde nabzımı limonla düşürüyorum ama acaba nabız yükselmesinde bebeğe bir şey olur mu sadece onu düşünüp endişe etmiştim ☹️