gmzekc Merhaba 22 haftalık hamileyim. Doktorum ekranda bilgilerim olmasına rağmen beni hatırlamıyo her gittiğimde ikili test olmuşmuydun kaç haftalıktın diye soruyo bebeğin kalbini dinlemiyo sadece kafasını kemiğini vs. ölçüyo bilgiler veriyo. Sizin doktorunuzda böylemi yoksa bana böylelerimi denk geliyo. 5. Ayımdayım ama hiç içime sinmiyo doktorum. Bu aydan sonra değiştirmem doğru olur mu sizce. İstanbul avrupa yakasında önerebiliceğiniz doktor var mı?
Efuchama gmzekc bence değiştirmek iyi fikir hem arada bi samimiyet oluşmalı tüm sorulara yanıt verecek kadar hakim olmalı dosyana, güven vermeli ki doğumda rahatlık olsun kalbini duymak da gerekli aslında çünkü benimki her defasında kontrol ediyor ve ritminin düzenli oldu ğpunu söylüyor
Deletedmom000 gmzekc ılk doktorum oyleydı 2 aylıkken cınsıyetını ogrenmıstık bana 6. Ayıma kadar bebegın cınsıyetını soruyodu her gıttıgımde kı kadının oyle cok bı hastasıda yoktu bence degıstır ben 7 .5 aylıkken doktor bulduysam sen haylı haylı bulursun merak etme
Mertcikannesi gmzekc ben çok doktor gezdim. En sonunda eşiminde benim de içime sinen bi doktor buldum. Sizin dediğiniz gibi hiç hatırlamayan doktorlar vardı içlerinde. Şimdiki doktorum bütün bilgilerimi işliyor ve eşimin adına kadar yazıyor dosyama. Ben demeden şu testi istemiştim yaptırdın mı diyor. Acıbadem Kozyatağında doktorum. Belki Acıbadem de sistem böyledir bilmiyorum. İstersen bi dene
Filizdogan gmzekc normalde yaşadığım yerle Doğum yapacağım sehır farklı 24 haftamda Doğum yapacağım doktoru hastaneyı ayarladım ıyı bır doktora denk gelırsen çok sorun degıl 30 kusurlerde degıstırenler var doktorunu ve baskın olun bıraz sorun bebegı kalbı boyu ayrıntılı ultrasonda bakan uzman söylemeden gecıyo bende merak edıyorum haliyle 2 kez soru sordum kısa cevap vardı 3.de oflamadı ama soru sormamı sevmedı belli anlamış gıbı sız bakıyorsunuz ama benım ılk bebegım ve merak edıyorum endıselenıyorum uzman görüşü almak ıyı olurdu dedım ultrason sonuna kadar anlattı parmaklarını bıle saydı sansıma azıcık pohpohlanmayı seven bırıydı sanırım 🙄 sız merak ettıklerinizi unutmadan sorun degıstırmezsenız bıle mutlaka bılgı verıcektır
gmzekc Efuchama çok haklısınız ritmini vs. dinlemesi gerekli bencede ama yok umursamıyomuş gibi seziyorum çok rahat bi doktor doğum konusunda da normal istiyorum ama güvenemiyorum bu doktora içim rahat değil. O zaman bir an önce değiştiriyim ben
Kadirvemalik gmzekc paramla rezillik çekiyorum diyorsun yani😏 kalbini dinletir gosterir bebegini. O nasıl.doktor ya. Ben devlete gittim kalbi surda bak bu kafası vs herşeyi gosteriyordu. Seni hatırlaması konusunda bişey diyemem kalabalık olunca olabilir. Ama ne bilim bazı özele giden insanlar doktorlarıyla arkadaş gibi nerdeyse.
gmzekc Deletedmom000 Benim doktorumunda hastası az oluyo gittiğimde belki 1 kişi bekliyo oluyo ona rağmen hatırlamıyo. Bakalım inşallah içime sinen birini bulabilirim
Bskrt gmzekc surp pırgiç ermeni hastanesi Dr. Flora çitgez öneririm 👍 Bende çok kişşye gittm tansiyon kilo bile bakmadılar içimd sinmedi Ama flora hanım çok iyi ☺️ Fotoğraf bile çekiyor her gidişimde fotoğraf kağıdına basıp veriyor
Deletedmom000 gmzekc acıbademın fıyatları cok yuksek ama ben bursada medıcana ya gıdıyorum muayene ucretıde dogum ucretıde normal duzeylerde medıcananın ıstanbul subesını secebılırsın ben cok memnunum hastanemdende doktorumdanda
Senaustunbas Ben 36 haftalık hamileyim doktorumdan çok memnunum çok seviyorum ama doğum yaklaştıkça sadece doktor yetmiyor bunu farkettim ebe hemşire konusunda yetersiz ve onlarda önemli faktör degistirmeli miyim hastanemi ? Ve küçükköy duygu hastahanesi ve bayrampasa kolan hastahanesi bu ikisi seçeneğim arasında giden varsa tavsiye alırım 😇
byzibo gmzekc bende bahçelievlerdeyim, ama Sefaköy medipole tülay hanima gidiyorum çok memnunum gözüm kapalı tavsiye ederim 🙏
Zeynepimmm gmzekc bencede değiştir .bı de özel ya .devlette olur böyle şeyler .paranla rezil oluyor.bende özele gidiyorum her gttgmde ilgili davranıyor kalp atışına bakıyor.hakim yani bana bebeğe.oyle olmalı.ama doğumu devlette düşünüyorum.
Seyhan34 gmzekc valla benim doktorum da beni hatırlamıyor ama normaldir diye düşünüyorum o kadar insanla uğraşıyor beni mi aklında tutacak