Doktorum doğumun ertesi günü korse takmamız gerektiğini söyledi bir çok açıdan faydası olduğunu anlattı külot korse edinin mutlaka dedi. Onda okeyim ama korkuyorum dikişli halde korse giymeye pentiye baktım xl bedenler bile küçücük sağolsun kayınvalidem vardı yanımda o da bunlar sana olmaz diye konuştu. Sorum şu ki kullananlar kullanmayı düşünenler yakın zamanda nerden aldiniz kaç beden aldınız