SinemUnalOzturk Merhaba 13+3 gebeyim. Baştan beri tansiyon yüksekliği ile uğraşıyorum. Genelde 14e9 10. Çok takıyorum bu durumu. Nefroloji kontrolündeyim. Böyle olup sağlıkla doğuran var mı neler yasadiniz
Asel2520 SinemUnalOzturk benimde 20. Haftalarda yüksek ilerliyordu tansiyon ilacı başladı doktorum dikkat edin gebelikte çok tehlikeli tansiyon
okuyor SinemUnalOzturk ben de gebelige bağlı hipertansiyon hastasıyım. 20. Haftada başladı. 34. Haftayı bitirdik çok şükür sağlıkla.
SinemUnalOzturk Ormanmeyveli Tüp bebekle gebeyim bazılarında erken başlıyor falan dedi ama ben çok korkuyorum sanki sürekli bebeğime bir şey olacakmış gibi.
Derins Canım ben normalde tansiyon hastasıyım çok önemli sürekli takip et ilacını düzenli iç kızımı 33 haftalık oda zorla doğurdum serumlarla ignelerle o haftalara geldim ihmal etme şimdide alfamet günde 3 defa kullanıyorum içtiğim halde 15 9 oluyo🤕
SinemUnalOzturk Derins Bana da verdi ilaç ama 16yi geçerse iç dedi daha gebeliğin başlarında olduğum için. Nefroloji doktoru 24 saatlik idrar testi istedi bakalım sonuca göre ne olacak
SinemUnalOzturk okuyor maşallah maşallah 🧿 Stres yapmamaya çalışıyorum ama elimde değil ilk gebeliğim
Derins SinemUnalOzturk canım ben ilk haftalardan mecbur kullanıyorum nar ekşisi suyu tansiyon u güzel düşürüyor