Kizilkafaa Ayferkartal Ben iki kere vermiştim öncelikle ilk verdiğim kan değerinin iki katına çıkması gerekiyordu iki katına çıktıktan sonra da 1 bucuk hafta sonra keseyi görmek için doktora gitmiştim yani ben 1000 olana kadar her gün kan vermedim
Drn34 Ayferkartal Ne alaka canım ben 2 kere vermiştim çok da düşüktü öğrendiğimde. 2 gün sonra artışa geçti. Bir süre bekleyip doktora gittim kesem bile yoktu biraz daha bekleyip tekrar gittim. Sürekli kan vermedim.
Omay0707 Ayferkartal 3 gün arayla 2 defa daha verdiginizde bini geçmiş olur zaten sağlık ocagından verebilirsiniz şuan değeriniz biraz ufak