Mom-0 ben mandalina yiyordum işte her akşam eşimle mandalina ayva muz yarı yarıya. Bi ay 2 kilo almıştım hamileliğimin ortaları. Doktorum dedi naptın ne yedin ben de ayıp olmasın diye 2 mandalina dedim (5 falan yiyordum 😂) kız ne yaptın mandalina full şeker ananas ye şekeri az meyveler ye demişti. Ondan dolayı, herşeyin fazlası zarar.
Her şey iyi olur güzel olur sizin için inşallah ♥️