Melisakplnn yani şöyle az yiyip sık yemek gerekiyo, 10 kahvaltı 12.30 ara öğün 14.00 öğle 17.00 ara öğün 19.30 akşam yemeği, yatmadan önce de son ara öğün mesela bana diyetistenin önerdiği program. Beyaz ekmek tüketmeyip karbonhidrata dikkat ederseniz belki enerji olarak daha iyi beslenip acıkmanızı geciktirebilirsiniz. Ama eğer az yiyip sık yediğiniz halde acıkıyorsanız kesinlikle doktorunuza söyleyin bakılsın değerlerinize