Dilanalkn 2 gün önce sezeryan oldum çok şükür bebek sağlıklı aslında iyiydim fakat bugün duşa girdim biraz ağrı bastırdı normal mi ? Başına gelen oldu mu ?
prensesafra1_ Dilanalkn benimde her duştan sonra ağırdı yaklaşık 2 ay sonra geçti iyice kurulamamız gerekiyor sanırım ilk zamanlar suan 3 ay geçti sadece ayaklarımı üşütürsem sızlıyor başka zaman iyi şükür
2kizanasi Zorlamış olabilir misiniz yada ayaklarınızı üşütmüş? Nemli ıslak kalmamasına da dikkat edin mutlaka