Hurricane panik yap canım elbette kendine zarar verecek şekilde değil ama git hemen acile ilk hamileligimde senin gibi 2 gün bekledim ara sıra gelip duruyordu herkes yerleşme kanaması dedi gitmedim sonucu söyleyim sana 7. Haftada bebeğimin kalbi durmuş ve içimde kalmis biraz daha kalsa hem rahim duvarima yapışacak bir daha çocuğum olmayacakti hemde zehirlenip ölebilirdim rabbim korusun inşallah da yerleşme lekesi filandir ama her ne olursa olsun hamilelikte oluşan her lekelenme de koşa koşa hastane yolu tut rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin