Ayse254 gecen hafta yapıldı bana da korkulacak hicbir şey yok kasmayın rahat olun hic ağrı sızı hissetmedim ve cok kısa sürdü zaten.Sonrasinda hafif bir kasık ağrısı oluyor ama o da öyle çok can yakmıyor bende burda okuduklarimdan dolayi korkuyla gitmiştim ama bittiğini bile anlamadım hiç gerek yokmuş.