37+2 hamileyim karnım türkiye haritasına döndü resmen krem yağ kullandım tamamen genetik yapı ile alakalı olduğunu söyledi doktorum da fakat 3 5 gündür çatlaklarım aşırı kaşınıyor kaşısam bi türlü kaşımasam bir elim değse kaşınıyor ve kaşıdıktan sonra yanıyor var mı benim gibi bu durumu yaşayan