biranneeeeeee Kızlar aranızda yada çevrenizde bulantı bilekliği kullanan var mı faydası var mı biliyor musunuz. Hap kullanmaktan iyidir heralde diye düşünüyorum. Faydası varsa alim bende
Temmuzannesii28 biranneeeeeee ben ilk başta günde 4 prilam içiyordum bulantı bilekliğide kullandım 4 ay evdeki günlük bulantılarıma çok değil ama dışarı çıktığımda mesela arabayla gezerken onu takmasam daha çok bulanıyordu dışarıda gezerken onunla fayda gördüm gerçekten
AysegulAloluAcikgoz biranneeeeeee ilk hamileliginde de kullandim faydasini gördüm ikinci hamileligimde de kullandım. Hic ilac kullanmadım. Iki hamileligimde de.
minikmucizem7_ biranneeeeeee ben kendim kullanmadım . Ablam kullandı onda baya işe yaradı sürekli kusuyor ve miğde bulantısı oluyordu . Sizde de umarım işe yarar .
biranneeeeeee nurnur13 yol tutanlar kullanıyor ama acaba gebelik bulantısına etki ederim ki sizin tanıdıklarınız hamilelik bulantısı mı çekiyordu