Merhaba benim de sancim çıktı ama ama düzensiz dedi bu sıra bebek fazla toplanıyor adet sancısı ağrılarım oluyor fazlalasti devlet hastanesi cati muayenesi de yapmıyor açıklık varmi onu da bilmiyorum acaba bu belirtiler yaklaştığı aanlmina mi geliyor