Tekraranne Çatlatma iğnesinin 11. Günü kaset test yaptım negatifti değişmezmi sonucu şuan adete 3 gün var yada negatif görüp pozitife dönen varmı
umutluanneadayi Tekraranne ben 10. Günde adet olmuştum eğer olmasaydım doktorum kab ver demişti kan verseydin kesin sonuç alırsın
Meleknkkk Tekraranne tam anlamıyla bir bilgim yok canım ama biraz daha bekle derim ben ve en kesin sonucu sana kan verecektir adet olmadığın sürece umut hep oluyo. Hakkında hayırlısı inşallah meleğin seninledir ❤️
Mehtapkz Tekraranne canim testi erken gebelik testimi kasetse henuz idrara gecmemis olma ihtimali var genelde kasetle 13. Gun bakin diyirlar benimde bugun 9. Gunum cok merk ettm bugun test yaptim negatifti bidaki testimi 12. Sinde yapmayi dusunuyorm erken gebelik canm
Tekraranne Mehtapkz normal kaset test canım ilk idrarlada yapmamıştım ama çok üzüldüm bende adrt günümü bekliyorum inşallah olmayızda hamile oluruz tüm isteyenlerle beraber
Mehtapkz Tekraranne uzulme canm kacinci deneyisin benim 3. Bu ay insallh tutarda artik bizde seviniriz canim 1 senedir deniorum
Tekraranne Mehtapkz benimde 2. Canım 2 buçuk sene oldu 3 yaşında oğlum var hiç korunmadım nasip olmuyor bi türlü
Mehtapkz Tekraranne benimde 3 yasinda bir oglum var canm bende 2 yasndan beri deniorum Allah’ım nezaman olnderse beklioruz canim nasibimizde ne varsa
umutluanneadayi Tekraranne inşallah canm Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın Rabbim bizede nasip etsin inşallah tekrardan sanada nasip etsin ♥️