Merhaba kızlar 28+1haftalik gebelikteyim gözle görülür kanamam oldu durdu kendi doktorumu aradim hastaneye geç nöbetçi doktor baksın gerekli duyarsa yatış versin ddi gittim Dr ameliyatta eşim başka hastaneye ddi gittim Dr geç gelecek ddi diğer başka bir taneye daha gittim oda ameliyatta şimdi eve geldim yemek yiyip gidecem korkuyorum şuan kanam yok herhangi bir ağrı falanda yok benim gibi durum yaşayan varmı 🥺