Geceler Merhaba bir tanıdığım tüp bebek tedavisi gördü , beta hcg 66.6 olunca pozitif mi oluyor?? sizce nedir kızlar tedavi gören arkadaşlar Engin bilgileriniz den yararlanmak isteriz