KaranAlpgeliyor bende ilk bebeğimi sezeryanla dünyaya getirdim doktorum asla denemesi bile normali aşırı pişmanım . Güvenmemeliydim başka doktorlara da gitmeliydim bu sefer normal olucak inşaallah bı aksilik olmazsa lütfen tek doktorla sezeryana karar vermeyin eğer cesaretiniz varsa