Gulcingezer akıntı olunca acaba gebelik belirtisi mi diye düşünürdüm ama şuan bende akıntı yok kuzum kendinde belirti aramamanı öneririm ben bu ayki belirtilerimi hep başka şeye yormuştum ihtimal vermedim sancım oldu adet olacam dedim kendime bunu bana çok dediler ozamanlar dinlememiştim çok taktığımı söylediler vücudunu dinleme vücudumuzla ters orantılıyız isteyince değil düşünmemeye başlayınca oluyor demişlerdi bende nasıl düşünmeyim nasıl düşünülmüyor diye sorguladım ama korunmadım sadece akışına bıraktım anı yaşadım 🥰😂 sonra geçen ayki gibi adet olacam dedim kesin insanın umudu kırılınca saldım çayıra mevlam kayıra oluyor 🥰