Aleynasvr Kullanan varsa lütfen yazabilir mi. Kasılma ve kasık ağrılarım olduğunu söyledim doktora. Endol verdi ama ben bu ilaca hic guvenemedim içinde hamileliğin son 3 ayı kullanmayın yazıyor.
Pnaar34 Aleynasvr ben kullandım karnım sertlesiyor ve bebek toplaniyordu doktoruma soyledim magnezyum ve endola baslattı ama endolu sadece 3 gün sabah aksam kullanmam gerektigini söyledi. 3 günden sonra kullanmadım hic. 26. Haftamda kullandım gibi hatrlıyorum
Aleynasvr Pnaar34 bana iki hafta kullan sabah akşam dedi bi de ikinhafta sonra mutlaka gel takibi yapılması gereken bi ilaç suyun azalabilir dedi. İçmiycem sanırım yani öyle bir risk varsa niye veriyor anlamdım ki içinde yazanı da okuyunca hiç guvenemedim
Pnaar34 Aleynasvr baska bi doktora daha görün istersen icin rahatlar en azından simdi ic ya da icme demek dogru olmaz.