30 haftalık hamıleyım dişim benı ıkı gundur yatırmadı nenyedırdı ne ıcırdı resmen agrıyan yerlerım vardı onları unuttum hıc bu kadar agrı cekmemıstım .hareketsız anestezı uygulandı adrelanınsız anesık dıye hıse onerdı dogum doktoru Allah bebegımede banada saglık versn cok korkuyprdum ama cok uyusmadı zaten acıyı hıssettım ama agrısı kadar acı degıldı Allah diş agrısı cekenlere yardım etsn