anneyim96 Kızlar aşırı mide bulantım oluyor 5+0 ım doktorum ilaç verdi ama hiç faydası olmuyor sizde oldu mu nasıl atlattınız 😢
Fatma-onal anneyim96 evet bende de o haftalarda başladı 14+4 üm devam ediyor şiddetli bulantıyı ilaç kesmiyor malesef bitkisel hayatta gibiyim yatakla birleştim resmen
Tutiko anneyim96 btmez belki 20 haftaya gelince benm oyle olmustu smdi gene beter yer yemez cıkıyor midem kabul etmıyor onceden reflüm vardı oda etkili valla zor cok zor
anneyim96 Fatma-onal benimde öyle sürekli yatıyorum ama gram fayda etmiyor yatmakta doktorunuz ilaç yada şurup verdi mi
Fatma-onal anneyim96 prilam Dr verdi hiç işe yaramıyor gün içinde kusmaya devam ben ekstra olarak zofer de kullanıyorum yine kesmiyor ama kusturmuyor en azından günde bir iki kez kusuyorum oda bir şey diyorum
anneyim96 Fatma-onal bana da aynı ilacı verdi ama hiç bir işe yaramıyor dediğin gibi kendi evimde şurubum var gaviscon şurup başka bi doktora sorduğumda kullanabilirsin dedi ama emin olamıyorum
Fatma-onal anneyim96 doktor kullanabilirsin dediyse sorun yok ben gaviscon kullanmadım prilam ve zofer kullanıyorum bunları da deneyebilirsin zararı yok 3 doktora sordum