Rojiinnn 26 haftalık gebeyim bugün eklem, baş ağrısı ve sıtma şikayetiyle corona testi verdim pozitif çıkmış hastaneyi aradım doktorum orda değildi sabah 9 da arayacağım yine de aklıma takıldı bebeği etkileyen bi durum var mı? Tecrübeli anneler tecrübelerinize ihtiyacım var 🥺
Nurayca Rojiinnn geçmiş olsun. Kan sulandirici igne kullandım.(Dr m verdi) Vitamin ilaçları aldım. Bol bol portakal mandalina limon ve su tüket. Moralini yüksek tutmalisin
mericherry Geçmiş olsun,2 hafta kadar önce geçirdim, kan sulandırıcı verdi doktorum. İlk gün kötü olduğum için parol içtim. Su meyve vitamin yoğurt kefir hemen toparlanırsınız inşallah
Rojiinnn mericherry çok teşekkür ederim çok ağır geçirmiyorum aslında inşallah dediğiniz gibi olur içim rahatladı biraz yorumlardan sonra 🙏
Gul1903 Gecmis olsun bende senin haftada geçirmiştim canım coraspirin kullandım her gün doktorum 100 mg kullanabilirsin dedi günde 1 tane parol içtim bol meyve tavuk suyuna çorba derken dinlendim busekilde atlattım bebegimde herhangi bir sorun yok kontrollerde gayet sağlıklı 😇
Rojiinnn Gul1903 çok teşekkür ederim gerçekten biraz olsun içim rahatladı çoğunluk kan sulandırıcı demiş yarın doktoruma soracağım bunu
Antepgelini Geçmiş olsun bende 20 haftalıkken geçirmiştim. Bol su tüket meyve ye. Bir de ben ballı süt içmiştim o da midemi biraz yatıştırmıştı. Ağrım artınca da parol kullanmıştım. Bol bol da dinlenmiştim
Rojiinnn Antepgelini çok teşekkür ederim bende iki kere aldım bugün parol sıtma tutunca önerilerinizi dikkate alacağım Allah razı olsun 🙏