Sevoz Kızlar 9da randevum vardı ama sıra saat 11de geldi. Sekretere randevu saatim geçti diye sordum sırayı bekleyeceksiniz dedi. Neden böyle oluyor saatin bi önemi yok mu? Bilen giden varsa bilgi verebilir mi
Merrygirl Sevoz araya kaynayanlar oluyor kuzum o tür hastanelerde muayene olduğumuza şükür edecek hale geldik ne yazık ki
Sevoz Merrygirl bende sonra gelen işini halledip gidiyor sistemde sıra nasıl kaynıyor anlamadım gerçekten üniversite hastanelerinin de övülecek yanı kalmamış
Merrygirl Sevoz genel olarak sağlık sektörünün kalmadı kuzum özel hastane harici şuan heryer aynı üniversiteside araştırmasıda devlet hastaneside 🤷🏻♀️