haklisinesracim iyi bı doktor güzelce anlatıyor konuşuyor ben muayene olmak için girdiğimde diğer hastası önemli bir durumu olduğu icin yanındaki baktı ama o da gayet güzel ilgilendi hatta 2 yaşındaki oğlum karnıma basmıştı bende korktuğum için kalp atimina kadar gösterdiler İlhami beyde sordu hatta kalp atışını gösterdi mi diye sürekli oraya kontrole gidiyorum İlhami bey ve muazze ayca hanım olması lazım ikiside çok iyi hatta muazzez ayca hanım herşeyiyle gösteriyor çok tatlı bı kadın en azından güler yüzlü