Bende 13 haftalıkken sağlıksız gebelik olduğu için düşük yaptım kürtaj oldum çok zor zamanlardı cinsiyeti kızdı turner sendromu teşhisi konmuştu bebeğimin her yeri ödem sıvı içindeydi Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın çok zor çok…
Rabbim bana da isteyen herkese de sağlıklı sıhhatli bebekler dünyaya getirmeyi onları imanlı yetiştirmeyi nasip etsin evet imtihan dünyasındayız her birimizin imtihanı farklı Allah’tan geliyor her şey ondan gelene razıyız yeter ki Rabbim bizden razı olsun en hayırlı zamanda bana da tekrardan annelik duygusunu tattırsın sağlıklı sıhhatli bebekler dünyaya getirmeyi nasip etsin
Kucağımızı boş bırakmasın 🤲🏻 Allah’a tevekkül ediyorum ondan gelen herşey başımız gözümüz üstüne onun bir ol demesi yeter mevlam ne eylerse güzel eyler her şer şerde bir hayır vardır kaderimize razıyız rabb’im bizden razı olsun herkesin bebeğini sağlıkla sıhhatle kucağına kavuştursun 🤲🏻 bana da dua edin ablalarım kardeşlerim hepiniz Allah’a emanet olun