Nananusha etkilendikten sonra hayata mı küsüyorsun yaşamaya devam mı ediyorsun. Peki bi de şöyle düşün. Bebeğini kaybeden anne buraya yazmış. Ve sen şimdi diyorsun ki yazmayın ben etkileniyorum. O anne zaten acıların en büyüğünü yaşamış bi De buraya yazdığı iki cümle yüzünden eleştiriliyor ve onun yaşadığı acıyı sırf biz okuyunca etkileniyoruz diye. Düşünsene o annenin acısına acı eklediğimizi. Dua edecez Allaha sığınacaz. Her şey insanlar için