Butterfly_13 Merhaba kızlar bugünden beri karnımın sağ tarafına yani rahim olan kısmında batma gibi bir his var bu normal mi sizce idrar testi yaptım temiz çıktı enfeksiyon yok sürekli sızlayan bir ağrı var ve bu ağrı kalçama bile vuruyor normal mi sizce kızlar.