0ayse0_nur 35+4 ye doguma alicaklar bebeklerin kilosunda ilerleme olmadığı için benim gibi yaşayan varmı kuveze giren bu haftada
Unlukacar 0ayse0_nur canım bende tam 35 +4 de doğum yaptım suyum geldi 2795 gr doğdu solunum sıkıntısı olmadığı için küveze alınmadı
Hellili 0ayse0_nur ben 36 haftada doğum yaptım bebeklerim yirmi gün küvezde kaldı ama kilodan dolayı değil emme refleksleri gelişmemişti daha benimde son haftalarda hiç kilo almamıstı beklediğimizden küçük geldiler
0ayse0_nur Unlukacar masallah benim bebeklerin kilosunu olcemiyo doktorum tam net bı sonuç alamadığını söyledi bebeklerin kilosu 1950 biri 1750 biri doğuma 2 hafta var daha
Unlukacar 0ayse0_nur canım ben kaşar peynir ve süt tükettim kahvaltıda onun dışında ara öğünde teze badem ceviz fındık tükettim onlar direk bebeğe gidiyor ne yersem yiyeyim mutlaka gün içinde bunşarı tükettim
Hellili 0ayse0_nur solunum sıkıntısı çabuk düzeliyor bizim de vardı o daha küvezde bi haftaları dolmadan düzelmişti emme refleksleri varsa çabucak toparlanırlar endişe etmeyin
Aysila-1 Bende 35+3 de doğuö yaptım bebeğim 2840 gr doğdu küveze girmedi ama sarılık ve enfeksiyon tedavisi gördü 10 gün ayrı kaldık şimdi iyi çok şükr
0ayse0_nur Gncaplt evet vardı hep ikiz gebe oldugum için ama cuma günü kontrole gittiğimde herşey yolundaydi cumartesi günü bianda suyum geldi 3 TE hastaneye gittim 21 gece ikisinide dünyaya getirdim