ozleem27 Ben 15 haftalık hamileyim dün post açtım corona oldum diye kimse bir şey yazmadı dün testten önce doktor kontrolüm vardı bebeğim gayet iyiydi kusmakdan dolayı gitmiştim serum yedim akşam corona olduğunu öğrendim doktoru aradık ecopirin yazmış bana her yerim ağrıyor ayağa kalkmıyorum çok korkuyorum bebeğime bişey olcak diye Ama doktor korkma dedi