Aslii_rc
Ben aldığım kıyafetleri, örtüleri yıkayıp özenle ütüledim 😍 özendiğim için gerekli olduğu için değil. Eskiden insanlar kıyafetleri elde yikardi; ne suyun sicakligi ne kullanılan temizleyiciler yeterli görülmediği için ütü ısısı ile bir çeşit dezenfekte etmiş oluyordunuz. Ama artık makinalarda yüksek sicaklik ayarları o olmasa bile mikropları öldüren deterjanlar var. Ütü artık hijyen için değil güzel görüntü için sadece kullanılıyor. Gerçi iç çamaşırlarını ütülemek mesela genital hijyen için hala faydali. Ama bebişin kıyafeti sadece estetik için ütülenir bence ☺️ ütü yapmayı hiç sevmezdim kızımın kiyafetlerini bir özenle ütüledim 😍