Hakiko Hayır yaptırmadım, sadece açlık tokluk şekerime baktırdım birkaç gün önce. Bugün de doktor yapmamız lazım dedi, o yüzden pazartesi gidip yaptıracağım inşallah. Bugüne kadar her şey normaldi, hatta 2 hafta önce detaylı ultrasona girdim, orda da normaldi her şey. İnşallah bundan sonra da iyi olur yoluna girer