Serapcemre şöyle oluyor protein kaçağı ile ilgili önce 24 saatlik idrarda topluyor doktor onun sonucunda degerin ne kadar yüksek olup olmadığına bakıyorlar önce. Bununla birlikte tansiyonun daha fazla yükselmezse takip yaparlar. Benim mesela 30..haftada 24 saatlik idrarda tespit edildi ama aşırı yuksek değildi tansiyonum da 14-9 u geçmedi genelde 13-8, 13-9 oluyordu hafif preeklemsiydi dolayısıyla 3 günde bir takiple 38+3 e kadar bekledi doktorum. Hatta iki doktora gidiyordum ben biri 37 haftada orta preeklemsiye çevirdi agirlasmadan alalım dedi diğer doktorum bana güven 1 hafta daha beklenir bu değerlerle dedi ve 38+3 te aldı. Benim sancım v.s. olmadığı için zaten mecburen sezeryan oldum. Normal doğuma etki edermi konusunda doktorlar farklı yaklasabiliyor. Ancak tansiyonjnunz ve protein değerinizi yükseldiği halde hala sanciniz v.s. gelmiyorsa zaten.mecburen sezeryana alıyorlar. Dediğim gibi ne zaman alınacağı tamamen değerlerinin ve tansiyonunuza bağlı. Mesela bir arkadaşımın 33 hastalığa kadar hiç birseyi yoktu onun bir anda 18 lere 20 lere çıktı tansiyonu sadece 5 gün bekletebildiler ve hemen almak zorunda kaldirlar. Rabbim insallah hepimizin sağlıkla vaktinde kucağımıza almamızı nasip etsin yavrularımızı 🤲🤲🤲