Kızlar merhaba detaylı ultrason vardı bugün 20+4 teyiz. bebeğim haftasıyla uyumlu herşey normal sağlıklı şükür fakat benim sağ tarafımda direnç varmış ekoprin verdi doktorum asprin, soluma yatmami söyledi ve kendimi yormamami başına bu durum gelen var mı acaba neler yaptınız vs?