İsle arkadaşlar 30+2 haftalık hamileyim doktor bebegımın karın çevresının bır hafta geri olduğunu soyledı.her hafta kontrolle çağırdı.bebegın hareketlerine cok dıkkat et karnında ölebilir dedı. Sureklı tansıyonum yüksek cıkıyor.moralım cok bozuldu benımle aynı durumu yaşayan varmı cok üzüldüm moralım sıfır